ŚLĄSKA IZBA APTEKARSKA
W KATOWICACH

"Naciągana" reklama Liberty Direct?

Data dodania: 2013-11-20
KNF wyraziła zastrzeżenia do kampanii reklamowej Liberty Direct. Komisja jest zdania, że decyzja o wypłacie z polisy AC w ciągu 10 dni, co obiecuje w kampanii ubezpieczyciel, nie zawsze jest możliwa.

W reklamach nie ma natomiast zastrzeżenia, że termin ten dotyczy jedynie ok. 80% klientów i nie będzie dotrzymywany w określonych warunkach. Łukasz Dajnowicz z KNF mówi, że reklama może tym samym wprowadzić w błąd nieprofesjonalnych uczestników rynku. Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct, broni się jednak, że zasady wypłaty odszkodowań z AC mogą wyjaśnić potencjalnym klientom konsultanci ubezpieczyciela. Dodaje, że odpowiednie informacje można znaleźć również na stronie internetowej.

KNF może tylko poprosić ubezpieczyciela, który nie podlega pod polski nadzór, o zmianę kampanii. Jeśli to okaże się nieskuteczne, Komisja musi interweniować w macierzystym nadzorze ubezpieczyciela, który jest oddziałem hiszpańskiej spółki.

ŹRÓDŁO:
Gazeta Prawna, nr 105 (2008-05-30), str. 7, Marcin Jaworski, KNF: Liberty wprowadza w błąd

mdi-arrow-left Powrót
Zobacz również:
Jest coraz lepiej, a jednak ... Szanowni Państwo! Polska gospodarka rozwija się w szybkim tempie. Firmy zarabiają coraz więcej. Coraz więcej zarabiają też ich pracownicy. Coraz więcej ludzi...
Więcej mdi-menu-right
KONZEPTION FINANSE&UBEZPIECZENIA zaprasza na Targi Farmaceutyczne Szanowni Państwo! Od prawie 10 lat służymy Właścicielom i Pracownikom Aptek radą i pomocą w zakresie doradztwa ubezpieczeniowego i finansowego. Staramy się dob...
Więcej mdi-menu-right
Ubezpieczyciel zażąda zwrotu odszkodowania W 2003 r. mieszkaniec Lubelszczyzny potrącił dwójkę pieszych. Jak wykazało przeprowadzone śledztwo, przyczyną wypadku były nietrzeźwość kierowcy i zbyt szybka j...
Więcej mdi-menu-right
Więcej artykułów mdi-menu-right